Montag, 24. Oktober 2011

Halloween


Beim Aufräumen meines Stoffschrankes sind mir ein paar Halloweenstoffe in die Hände gefallen.

When I sorted my fabric closet I found some halloween fabric.


Obwohl wir kein Halloween feiern, habe ich Lust bekommen, mal ein bißchen Halloween-Deko zu nähen.

Although we do not celebrate halloween here I wanted to make some halloween decoration


Jetzt muß ich noch orange und schwarze Kerzen besorgen.

Now I have to buy orange and black candles somewhere.


Mit dem Quilten muß ich mich jetzt beeilen, sonst wird das nichts mehr bis nächsten Dienstag.

I will have to hurry quilting otherwise next Tuesday will already be over.


Kommentare:

  1. Your project is very festive! I am sure you will do a beautiful job quitling it. The quilting in your banner is very nice and now that I know how hard it is I am very impressed. I went to the Quilt Show in Atlanta and took a machine quilting class last week. According to the teacher I need more practice before I quilt my nephew's quilt. Hopefully it will be finished before Christmas!!

    AntwortenLöschen
  2. Hi, ich hole mir gerade ein paar neue Inspirationen. Ich suche ausgefallene Patchwork Stoffe Meterware.

    AntwortenLöschen

Da ich im Moment mit Spam-Kommentaren überschwemmt werden, habe ich die Kommentarberechtigung für anonyme Nutzer abgestellt.